Více času na podstatné

S podáním hlášení pomůže operátor na telefonu

14.12.2015 08:31

K řešení uživatelských a technických problémů při podání hlášení do integrovaného systému plnění ohlašovacích povinností (ISPOP) bude sloužit od čtvrtého ledna 2016 i telefonní linka na čísle 267 125 267. Provozní doba telefonické podpory bude v úředních dnech tj. pondělí a středa od 9:00 do 16:00 hodin.

Dále upozorňujeme, na plánované odstávky systému ISPOP a to v termínech: 17. 12. 2015 (18:00 - 23:59), 30. 12. 2015 (15:00 - 23:59), 7. 1. 2016 (18:00 - 23:59), 14. 1. 2016 (18:00 - 23:59), 21. 1. 2016 (18:00 - 23:59) a 28. 1. 2016 (18:00 - 23:59).