Více času na podstatné

Tesco se přidává k prodeji nevzhledné zeleniny a ovoce

24.01.2017 16:01

Třetí největší tuzemský maloobchodní řetězec Tesco začíná nabízet "ošklivou" zeleninu. Takovou, která je zkřivená, malá, nebo naopak obří, a neprojde tak normami na prvotřídní vzhled. V rámci pilotního programu nabídne zákazníkům ve slevě čtyři druhy potravin. "Tímto rozhodnutím se snažíme pomoci našim dodavatelům omezit množství znehodnocených potravin," uvedl Patrik Dojčivovič, ředitel společnosti Tesco pro čerstvé potraviny. Podle organizace pro výživu a zemědělství OSN se kvůli vzhledu vyhodí až 20 procent zemědělské produkce. Prodej "ošklivé" zeleniny tak může toto plýtvání zmírnit. Pokroucenou zeleninu prodává už Penny Market a Rohlik.cz. Více ZDE

 

Mohlo by Vás zajímat:

"Tetování" ovoce a zeleniny má být šetrnější než nálepky, teď ho zkouší Švédové (22.1.2016)